Helgen slutar med funderingar...dock bra sådana! :)

En fredagkväll som börjar med buffé på Platå med Bekka och Josef och sedan en lite glass på Bosses fortsätter till en klubbfest för en drös thai-boxare (Emil tränar med dom så det var därför han hade den festen). Vid ungefär mitt-i-natten-alla-borde-gå-hem-å-sova går jag och några till ut på stan med huvudmål Platens... kön var bajs så vi bestämde oss för att leka fjortis och gå på Plaza. Väl där spelade vi en runda biljard (jag fick i TVÅ bollar) och fuldansade en sväng. En liten kebebtallrik och sedan "hemfärd"... :)... som senare blev ett av mina frågetecken för den kommande veckan. 

Jag har också fått tag på en lägenhet inför hösten! En liten etta på Norgegatan får det bli... dock i andra hand men jag tror nog att det blir bäst, om jag nu ska åka utomlands i början av nästa år. Det hade varit kul att prova på livet i ett kollektiv men om jag kan få tag på en egen lägenhet som bara är lite dyrare så bangar jag faktiskt kollektivgrejen, så nu blir det tillbaka till Vasastan igen då. Huset som jag ska bo i ligger precis mittemot huset jag bodde i innan jag flyttade till Ryd... jag tror det kan vara så att jag gillar det området...kanske... :P 

Allvarligt talat så orkar jag inte vara vaken mycket längre... kan nämna att jag har köpt en vårjacka och en klänning... Qsin släpade runt mej på stan när jag var apabakis men tur va väl det för annars hade jag kanske inte hittat mina nya kläder. Min lugg lekte lugg-från-80-talet i lördags...den var burrig och stod rakt upp! HAHAHA...

Hoppas att det är bra med er all! 

image45



(och den här bloggen slutade med en fundering...dock en mycket som tar upp mycket av min hjärnkapacitet :) )  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0