Solenergi

Och här sitter jag och klickar på mina skitiga tangenter med en uppsättning lösnaglar och det enda jag vill göra är att sjunga: "Alla vi... läängtar efter sommaren!" Jag har suttit ute och pluggat idag och det slutade med en lite lätt rosa näsa och ett sjukt bra humör. Emma kom och höll mig sällskap ett tag också... älska att prata skit!


Våren är så mycket här! Det har varit sol nu i en massa dagar på raken, vilket är mycket ovanligt för att vara Sverige, och man kan gå runt i linne utan att frysa ihjäl (om det inte blåser). Det är stört!! Jag blir så glad att jag vill studsa lite... men HALLÅ... klockan är faktiskt elva på kvällen, på en tisdag, och då är det bara utbytesstudenter som studsar! J


Jag kan också stolt säga att jag har gjort en matlista för veckan idag och jag har redan inhandlat alla ingredienser. Vad ger ni mig för det? Vuxenpoäng... Qsin och Frida ska däremot få tantpoäng för att de faktiskt löste hela melodikrysset i lördags och det är faktiskt inte okej! J I will mobb you from now on!


Becka har vart här en sväng... hon hade varit duktig och sprungit fem kilometer och kom efter det in till mig för att titta på Desperate Housewives. Det är en ganska knasigt program med helt sjuka karaktärer så det är juh underhållande bara för själva sjukheten i programmet! Det kanske inte är så givande för mig som person, men det lär inte Top Model vara heller. J


Vad jag inte har mycket att säga idag då. Känner mig bara glad över att jag fått så mycket positiv solenergi på mig att jag var tvungen att blogga lite bara för att. Hoppas ni njuter lika mycket av våren som jag gör!


Ha det så bra!

image44

Kommentarer
Postat av: Qsin

Du är bara avundsjuk för att du bara kunde lösa halva melodikrysset! :)
Jag kommer snart och njuter av din glädje. På fredag, darling... på fredag smäller det :)

2008-04-23 @ 12:36:49
URL: http://i05madfr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0