Erik

"Go'morron min älskade! Nu stundar en ny då härlig dag!
 Å ja längtar efter dig, att få vakna upp å se att du ligger bredvid å höra dina andetag.
 Att busa å skratta med dig eller sitta å prata å mysa. Jag älskar dig! Pussar"

Jag vakna av det här sms:et i morse... man skulle kunna kalla det ett perfekt uppvaknande! Erik är bra...riktigt bra!! I helgen var jag ner till Linköping en sväng för jag längatde juh så efter en hård och erotisk man vid namn Erik (som även kallar sig själv för min hingst). På lördagen åkte vi ut till Motala och till hans föräldrars sommarstuga...huset var fint, det ligger vid Vättern och Erik är bra så jag kan absolut inte klaga på vår minisemester i regnet. 

Det ska bli skönt att få åka tillbaka till Linköping på allvar (bara en vecka kvar). Jag behöver liksom ha min "hingst" på cykelavstånd och inte på flera timmars tågreseavstånd! Då min älskade kan du få vakna upp och ha mig bredvd dig alla mornar du vill!! (Me lixom likes you!!) 

Nu har jag vart hos pappaiz i ett dygn...vi har ätit god mat, sett på film och glufsat godis, lagt i båt och gått lite i affärer. Jag försökte lösa korsordet i NWT men jag lyckades bara med halva :(. Det är skönt att vara hos pappa ibland...det är nästan alltid något på G här, så är man sugen är det bara att slänga sig med! 

Jag ska börja fjäska lite för Magnus och Filip också...jag vill nämligen låna deras GameCube som de inte använder (alls) så ofta. De kan juh spela på X-boxet istället...eller hur?! :p


Ha en good day alliploppa!!


None


Dom är allt bra konstiga dom där!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0