Jag förbannar det gråa i grått...

...eller illusionen om det gråa i grått!!



...det som är grått är inte alltid tråkigt! Att sitta hemma och slappa ensam framför teven kan vara sjukt grått och menlöst, men ibland så uppskattar man det som inget annat. Det gråa i grått är alltså inte så grått...

Har vart på Svarta Lördagen idag...har vart full i tretton timmar...gav upp och åkte hem till min enda. Vi sitter nu och lyssnar på en Winnerbäck-konsert på dvd...

...jag har gråtit...

...av glädje...

...av längtan...

...av minnen...

Han och Hovet spelar sjukt bra och texterna är fria för egen tolkning...den mest sorgliga låten kan (om man vill) tänkas om till något positivt...inte konstigt att han blivit så kände som han blivit!!!! Winnerbäck alltså...

Jag ska återgå till att umgås med min fina pojkvän.


Puss å go natt




Har du fått rosor av din pojkvän?


Kommentarer
Postat av: Anonym

näe...eller det var jättelängesen, jag får pussar istället :)

2008-08-27 @ 14:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0