Sthlm = ondska

Ikväll åker jag och älskling till Qsin och våldgästar...det ska bli great (förutom att Qsin bor i Sthlm)! Stockholm är ondska personifierad...alla vill springa på lilla mig, och titta på mig som att jag skulle vara en lantis (skulle jag?!). Nej det ska bli sheetakul...om det blir utgång är det självklart mission skämma-ut-Johan och jag vill lova att jag är bra på det.

Nått som är väldigt kul med att åka till stora stan är att härma människor som stressar omkring, hälsa på dom som delar ut tidningar utan att ta en tidning och peka och glo på allt och alla. Alla dessa saker är något av mina specialiteter...hehe...

Qsin...LET'S ROCK IT!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0