HORMONER!!!

Ni ska veta att hormoner smittas! Jag och bimbo plockepinn sitter och trycker in diverse ätbara saker i truten HELA tiden... jag mår dåligt på grund av allt jag har ätit men kan ändå inte sluta! Mina hormoner har utmanat Camillas och jag kan lova att hennes inte var sena på att besvara krigsförklaringen. Vi har det rätt trevligt med andra ord!


Jag undrar varför det bara är kvinnor som får leva med sina överjävliga hormoner hela livet? De kan göra en glad, ledsen, förbannad, lättretlig, grinig, trött, okoncentrerade, krypig i benen osv. Det är i hormonatider som jag allvarligt funderar på att byta kön... men det har också med grejen att stå och kissa att göra! J Det skulle vara kul att testa att vara man i typ en månad eller nått... bara som ett personligt experiment. Tänk om man då skulle komma på att det passar en bättre än att vara tjej? SKÖÖÖNT, säger jag i så fall!


"Sandra ska vi spela Memory sen?" (Stina)

"Hm,Hm,Hm,Hm... " (Jag började nynna för Camilla gav mig en nej-blick)

"Nej Stina, det ska ni inte" (Camilla)

"Men Sandra sa juh 'Hm,hm'" (Stina)


Det är farligt när barn börjar förstå för mycket. Stina är ett barn som i mina ögon är för smart för mitt eget bästa! Det är ganska kul också...


Tack för idag!

image26


(Stina har vart jägare idag...jag och Camilla fick vara lejon i bur)


Kommentarer
Postat av: Josef

Hej!
Ni verkar ju ha det rätt skoj i nya cribben! Tänk på att killar har psykisk mens, så förbli tjejer ni :D Ja, jag är den enda tillsatta kommitéaren, så jag vet inte ens inom vilket område jag ska vara men det blir nog bra :P Tack för kommentaren om bilderna! Stay cool :)

2008-02-28 @ 09:52:55
URL: http://mrjosef.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0