Ibland är det svårt att vara bred!

En mycket stort problem med att vara bred (som jag dock inte lider av) är att ingångar är för smala. Ett annat (som inte heller gäller mej) är att man har svårt att gå. Om man är bred kan man ibland ha svårt att andas...mest för att det trycker över bröstet...även om det ibland endast är en inbillning. Att vara bred kan också innefatta en rad svårigheter som till exempel: ork att umgås, ork att skratta, ork att bära sin egen tyngd...men ingen av dessa gäller juh mej! 

Jag älskar mitt smeknamn! Bred och Plockepinn gör entre och vi gör det ordentligt...Är rätt bra då jag också behöver ha något att kollra bort folk med! :) Känns skönt att veta vem jag är och vad jag har...om jag lever i en illusion kan du väl låta mej leva kvar i den...för jag mår så bra! I min värld är den opolerade sanningen den enda som fungerar...tror jag i alla fall...jag vet juh inte hur det skulle vara annars! Något bra, eller till och med bäst är sällan perfekt i den stora massan men tokskön och great i den lilla...

Jag har tappat bort mej själv för länge sedan i den här bloggen....får återkomma en annan dag när jag kanske fattar något! :)

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0