So much going on...

Flytta, ny kurs, Italien...me like! Just nu bor jag i en enda stor hög av kartonger och smuts (jag är såå smutsig :))! Hehe....Fröken Plockepinn och jag började måla mitt köksbord idag också...det blir vitt så småningom :) men just nu luktar det mest lack i hela min lägenhet. Om jag verkar lustig imöra kan det bero på alla ångor jag kommer andas in i natt! Ska bli så kul att få ett helt nytt rum att göra iordning...sen är det juh resten av lägenheten också...jag längtar nästan ihjäl mig! :) Flyttstäda = usch!!



Till helgen åker SOFarna till Rom på tackresa...det är inte helt fel det heller. Ska bli såå niceigt att träffa Qsin...det var hur längesen som helst sen sist! Jag gillar inte riktigt det där Stockholm ,som påstås vara Sveriges huvudstad,...dömmingen har snott min Qsin och därför måste jag nog spark 'n! Jag föredrar att skylla på Stockholm för jag får i alla fall inte sparka Johan för då blir Qsin arg på mej och jag tycker inte om arga Qsiner. ite B är det dock att hon inte kommer hit och hjälper mej att flytta...vi och Camaron hade det juh så trevligt sist..eller?! :)


Det bästa av allt är ändå att jag får fortsätta i skolan! Såå skönt...Ja, och Indien var great! :)

Jag har alltså inget vettigt att skriva så...herrå!
image18

Kommentarer
Postat av: Qsin

Qsin längtar också efter Qsin! Men storstan har ätit upp mej och gömmer mig i sin stora mun så det är inte så lätt att göra nått åt det. Jag har permis till helgen dock ;)

2008-01-23 @ 21:25:12
Postat av: Qsin

Qsin längtar också efter Qsin! Men storstan har ätit upp mej och gömmer mig i sin stora mun så det är inte så lätt att göra nått åt det. Jag har permis till helgen dock ;)

2008-01-23 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0