Strömstad på söndag!

I denna tid är jag sjukt trött på att vara hemma...som tur är åker jag och Erik på en liten semester på söndag. Sova i tält i Strömstad med lite vin, god mat och trevligt sällskap tycker jag låter som en sjukt härlig semester!! Jag hålle rtummarna för att Qsin och hennes lilla sambo också ska dyka upp där så småningom...för jag är på dryghumör, och vem förutom Qsin kan man vara på sitt allara drygaste humör med? - Ingen!! Nu ska jag bara stå ut med att jobba morgon tre dagar i sträck, har dock gjort en idag (alltså fyra i sträck) och sen åker jag ifrån detta ack så händelselösa Sunne med flaggan i topp och tutan i näven. (Jag spårade visst ur en aning :)

Då jag är mycket trött efter dagens arbete föklarar jag härmed dagens blogg som avslutad! 

 Amanda

Kul att syrrorna ska vara hemma här ett tag!

  Matilda

(Bilderna är dock mycket gamla. Då var flickorna mycket små och jag var sjukt snygg (läs smal) :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0