Jag vill hem!

Okej...nu har jag tröttnat på Värmland...eller att bo hemma så nu kan jag åka tillbaka till stan! Fast nej det kan jag juh inte heller för jag måste stanna här och jobba så att jag får ihop några pengar. Jag har precis varit i Linköping (och träffat Erik) och nu i helgen kommer jag vara i Karlstad-staden (och träffa brudarna och Erik) och tur är väl detta för Sunne orkar jag faktiskt inte med! Jag får cellskräck och humörsvängningar om vartannat för att jag, när jag är hemma blir mycket understimulerad! När jag inte jobbar kan jag juh alltid träffa någon av brudarna, men oftast sitter vi då och dricker te och pratar skit (vilket jag älskar), men det är inte mycket fart i det. Det finns i princip ingenstans att gå ut för det är dyrt och/eller inget vidare roligt. Faktoriet förra midsommar var i och för sig mycket kul, men det berodde nog mycket på sällskapet! J


Årets midsommarfirande kommer nog bli kalas! Vi kommer att befinna oss i Wallbergs sommarstuga utanför Vänern, där det kommer att bjudas på god mat och drickas mycket god (alkoholhaltig) dryck. Något som dock måste kommas ihåg är: Bada aldrig onyktra barn! J


Jag har inte så mycket att skriva...jag saknar Erik och har förutom det fullt upp med att lära mig mitt sommarjobb och umgås med brudarna...


Pöss å go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0