Gråta av glädje

Sitter och bara sitter...tänker på allt det fina...på alla fina...på allt som gör mig.


Jag tänker och älskar och skrattar och kramar och lever och lever och lever.


Jag har så sjukt mycket att vara tacksam för att det nästan blir svårt att tänka på det. Tårar av glädje ligger för nära och egentligen vill jag släppa ut dem men jag kommer inte göra det...inte idag... Allt går så bra för mig just nu! Allt löser sig tillslut och det blir oftast väldigt bra. Men Sara du skulle juh stanna hos mig för evigt!


Jag kan inte riktigt formulera mig idag...det känns för mycket...bra alltså!


"Come and linger here with me"


Kom sätt dig hos mig en stund. Vi kan bara sitta och hålla handen, vara nära varandra, och bara sitta. Hjärtat behöver inte längre ropa då...för vi sitter juh så nära...och bara sitter...

image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0