Hur man blir en bra kvinna:

Recept för att bli en mycket bra kvinna:


1 garage

1 bimbo

1 bil med trasig dörr på passagerarsidan

5 olika verktyg (minst)

1 anings våld


och vips så har jag och Camilla blivit bilmekaniker...och relativt bra sådana! Vi har (helt på egen hand) lagat Camillas bildörr... den gick inte att öppna inifrån så vi tog några verktyg, gissade lite och lade till lite våld och så fixade vi den faktiskt!! Att det blev två delar över när vi skruvade ihop dörrsidan märks inte, så why care?! J


Vi var med och pillade lite på Davids motorcykel... skruvade fast lite, höll lite och testade lite. Den blir nog också bra när den blir klar... men jag orkade inte titta på mer så jag gick hem.


Något ganska oväntat och ganska lite idiotiskt men ganska kul är att spela tennis (om man inte kan spela tennis) i ett garage! Vi träffade inte lacken på en enda bil!! Att någon fälg och något underrede fick hjälpa oss att få stopp på bollen spelar juh faktiskt ingen gång... J Om vi träffade soptunnan som stod där fick vi poäng och även om vi lyckades skjuta bollen över rören som sitter överallt i taket... vi var nog något bättre på att träffa soptunnan än vår tennisrack!


Som sammanfattning kan jag säga att det har varit en mycket bra dag... dels för att jag och Camilla lyckades med att laga hennes bil och dels för att jag gavs som exempel på hur man skulle spela Londonderry Air idag på brasset! Säg att jag har varit duktig idag då!?


Det är alltså såhär man gör för att bli en MYCKET bra kvinna!!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0