Skulle en bil få bättre väghållning om den hade ett femte hjul?

Jag har inte så mycket att säga idag... ligger just nu och efter-midnatt-funderar och kommer som vanligt inte på mycket mer än en massa mystiska saker. Ibland finns det saker som jag vill tänka men sen inte vågar för att jag inte har behörighet att tänka dessa tankar. Det kan vara tankar om ensamhet, olycka, misslyckande och ånger... men jag återkommer alltid till min ständiga återvändsgränd där frågan: Har du det verkligen så dåligt att du får tänka dessa tankar? Det har jag juh såklart inte och därför gör jag mej snabbt av med tankarna... kanske genom att hitta på citat om ensamhet...


Varför jag alltid tycker så synd om mej själv i min blogg (mycket mer synd än vad det kanske egentligen är) är för oss alla en gåta! Vilken rätt har jag att klaga när Toves hus brann ner på långfredagen? Eller när Emelie förlorade sin lillebror? Eller när andras vänner mår riktigt dåligt? Ska jag då komma och klaga över att jag inte vill gå till skolan imöra, att jag mår illa och att jag är bred? Nu blir juh det här automatiskt en evig klagan, men...


If you'd call my name out loud...

If you'd call my name out loud...

Do you suppose that I would  come running?

Do you suppose I'd come at all?

I suppose I would...


Nu måste jag sova! Jag planerar att drömma om min stålgrå Audi s8, årsmodell -05... undrar om den skulle få bättre väghållning om den hade ett femte hjul?

image35

Kommentarer
Postat av: Josef

Tack själv för att du närvarade ^^ Klart man får ha tankar om ensamhet och självömkan, ingen klandrar dig! (kan bero på att jag själv är en av vinnarna i den sporten :P)

2008-03-25 @ 23:19:43
URL: http://mrjosef.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0