igår och idag

En fredagskväll i all sin stillhet! God mat, trevligt sällskap, gott vin, lite godis och mycket prat. Det är så skönt att bara sitta hemma och lyssna på musik och inte gå ut och parta runt hela tiden. Jag är nöjd... och efter ett tag blev också han riktigt nöjd! :)


Idag ska vi börja med att hämta Eriks föräldrars bil, sen ska vi kolla på tapeter till hans lägenhet och efter det ska vi nog åka en tur, bara för att det är mysigt! Jag tycker om att va ute och åka bil och lyssna på musik, det är jättemysigt tycker jag.


Ikväll blir det födelsedagskalas hos Bekka också, alkohol (check), present (check), trevligt sällskap (check), glatt humör (check). Bra då har jag allt checkat för kvällen så nu är det bara att glida genom denna dag med vetskapen om att allt utom mitt yttre är fixat inför ikväll.


Jag har egentligen inte så mycket att säga... Erik sover så jag tänkte passa på att hänga en tvätt, diska lite och skriva ett litet blogginlägg.


(Micke... du ska läsa vad jag skrivit inte reklamen nedanför :) )

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0