Vad kräver jag av dig?

Och vad kräver andra av mig?

Vad får mig att tro att vi ska göra som jag vill? Är det så alla tror att vi har det? Är det så vi har det? Jag tar mycket plats, jag är intensiv men gör du och jag alltid som jag vill?

Vi kan sova hos dig i natt för för mig spelar det egentligen ingen som helst roll...jag vill bara sova bredvid dig.

Du är inte min slav...jag älskar dig...

Jag är bättre än vad jag någon gång varit men den enda som vet det är jag. Alla tror sig veta men den enda som vet är jag. Jag gör dig inte illa och förnedrar dig varje dag, jag skriker inte åt dig och jag gråter inte för att du ska tycka synd om mig. Jag älskar dig när du går till jobbet och jag älskar dig när du kommer hem...

"Just because they can't feel it too it doesn't mean that you have to forget"  (Regina Spektor The Call)

Erik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0