En perfekt födelsedag!

Älskling gjorde min födelsedag helt toppen!! När jag ramlade in hemma kl. 2 på natten satt han vaken hemma hos mej med tända ljus, rosor och paket. Efter en god natts sömn vaknade jag upp och var en aningens bakis men eftersom min bästa gav mej frukost på sängen (frallor med skinka, salami, ost, potatissallad, dock inte allt på alla. Juice, te, yoghurt och melon) så var det bara att hugga in! Sjukt god frukost med extremt trevligt sällskap!!

Eftersom jag mådde lite sådär så latade jag mej mest hela dagen, med undantag för att svara i telefon. Efter att Erik hade tränat i fyra timmar (på en lördag) (mycket bra jobbat!!!) gick vi för att köpa pizza på Pizza fiket, för på min födelsedag är det bara onyttigheter som gäller! Efter en räserstädning av lägenheten började förfestmänniskorna att droppa in (Lotten, Johanna, Emma, Bekka, Emil, Erik, Gustav, Anton, Anna). Mer paket och mer trevligt sällskap, utgång på NH lite senare på kvällen.

Tack för en asabra födelsedag med många fina paket!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0