Audi A6 Allroad

Det var första lånebilen vi fick när vi lämnade in lilla golfen. Heereguuuud vilken bil...jaa har aldrig vart med om en sannare körglädje än när jag fick köra den! Det var inte ens lika kul att köra när jag precis fått mitt körkort som det var med en bil i 700.000 kronors klassen. Andra gången vi lämnade in bilen fick vi låna en ful, slö och skittråkig Renault Clio. :( Jag tycker inte om franska bilar...

Helgen har vart ganska lugn...lugn fest med en hel del alkohol i fredags. Spela bakis, loppis, årsmöte med brasset, grill hos Henke och raggarbilsåkande i lördags. I söndags picnicade jag och älskling vid en sjö, grupparbete och sen lite popcorn och Van Veeteren på kvällen. Det var visst inte en så lugn helg som jag trodde! :) 

Jag hade samlat ihop en massa material att blogga om...tyvärr sparade jag det i en skräpig hjärna och det mest försvann! Om det kommer tillbaka ska jag ta tag i det direkt innan det hinner försvinna igen... :)

 Vårtecken


 Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0