Heoegjud (herregud fast på östgötska)!

Jag har inte bloggat på asalänge, jag vet, men det kan bero på att jag har låtit mig bli bortskämd av min kära familj i Värmelandet. Jag och Erik åkte dit förra lördagen och kom, utvilade, fräscha men dock förkylda. Vi har hunnit med sommarstuga i Karlstad (med 5 av mina bästa flickor, stackars Erik), fisketur på Fryken, olivfylld mat hemma hos pappa (Erik dog inte), kräftkalas, farmor och farfar (inklusive fiskdammarna), photosession med Matilda, Hällsjön, hundarna, promenader, grillpartaj och en massa mys! En fullspäckade men lugn och skön vecka! Jag har tagit en massa bilder, men en av mina mappar gick av någon anledning sönder så en hel drös med roliga bilder är borta... :(. Precis när jag skriver detta så hittar programmet som jag laddat ner alla bilderna som försvann! Tack pappa för att du hittade programmet och tack internet för att det var gratis!

Nu måste jag kolla igenom bilderna, gör ett nytt inlägg snart med bara en massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0