G+ kan man säga!

Jag är godkänd på min hemska hemtenta! Jag lyckades till och med få G+ på en utav delarna! Jag hoppar av galen glädje och snart kan jag verkligen bara fokusera på Australienresan...

Vi kan bocka av fixa hostel till de första dagarna på resechecklistan också. Ännu ett steg närmare! 

Det är snö ute och allt känns riktigt snuskigt bra! Jag har varit en duktig flicka och kommer därför att få lite mer än de ynka 3000 som CSN erbjuder mig den här månaden och jag kommer även att få en hyfsat ordentlig lön i januari, duktiga mig (klappar verkligen mig själv på huvudet!). Nu måste jag börja ladda (planera) för dagens lektion...

Ha en toppenbra dag ute i den snöiga underbara världen! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Man får gratulera! :)

2009-12-17 @ 11:58:47
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0