Heldag i skolan

Idag planerar jag att ha en heldag i skolan, eftersom jag ändå har tagit ledigt från jobbet. Hittills har jag lyckats skriva ut, lämna ut, få tillbaka och sammanställa resultat på enkäten till min uppsats. Det fattas fortfarande fem respondenter men det kommer att lösa sig i eftermiddag. Jag funderar på om jag ska skriva ut några fler enkäter eller om jag ska vara selektiv när jag lämnar ut de sista, det var nämligen bara 3 av 15 respondenter som är killar hittills. Jag får se hur jag gör med det. Jag hade faktiskt tänkt att pysa iväg och vaccinera mig på lunchen (samtidigt som jag ber till Gud att jag inte ska bli sjuk av det, för det har jag inte tid med!). Jag är ganska orolig för att bli sjuk i samband med avresan till Australien för det är något som definitivt inte skulle vara roligt! Tänk om jag får "grisen" och därför inte kan åka alls! Så kan vi inte ha det! Hoppas bara att jag inte är försent ute och att jag redan har blivit smittad...

Erik har i alla fall feber men något som ska vara säkert är att han inte har "grisen" (han är vaccinerad sen flera veckor tillbaka). Det känns ganska skönt att veta att han i alla fall inte kan smitta mig med just det otyget! Jag kan leva med att dra på mig en snabb, lätt förkylning men inte den där svininfluensan!

Vet du? Jag har en vikarie på jobbet... han är alltså en vikarie-vikarie! HAHAHA!

Nu måste jag börja plugga, annars är det juh ingen idé att jag sitter här...

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0