Inspiration från Qsin

VNV Nation - Illusion

Låten (med den mycket braiga musikvideon) finns på Youtube. Jag personligen tycker att låten är sjukt bra, jag har bara glömt bort att den finns. Qsin skrev något på sin blogg om VNV Nation och det var så jag kom på att jag var supersugen på att lyssna på låten.

Nu har jag jobbat min sista dag på jobbet (SFI) men jag hoppas att det finns någon typ av plats där för mig efter resan. Det skulle verkligen vara toppen att få fortsätta jobba där i vår. Imöra blir det avslutningslunch på Djingis (Mongolrestaurang) med kollegorna, det blir trevligt.

Nu väntar inte allt för spännande mat, spenatsoppa, men det är trots ospännandeigheten mycket gott!

Som ni märker har jag egentligen inget att skriva men jag lyckas ändå krysta fram något så tråkigt som det-här-har-jag-gjort-idag rena fakta (skittråkigt, jag vet!). Hoppas jag hittar lite mer inspiration efter det glas vin jag har planerat att hälla i min strupe... :)

Mat dags!

Höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0