"Jag tog med mig kameran ut..."

Igår bestämde jag mig för att om frosten låg kvar i morse så skulle jag och (Turbo) kameran gå ut och leka lite med alla frusna blommor som finns på gräsmattan utanför mitt hus. Grannarna fick sig nog en riktigt rolig syn till frukost när jag, iförd regnbyxor, står i princip upp och ned på alla fyra i platt framåtstupa sidoläge. Jag kanske inte stod riktigt sådär men det kändes ungefär som det! Något som jag verkligen gjorde var att jag stod på knä och putade med min lilla stjärt för allt vad jag var värd, men den bjuder jag på!

66 bilder blev det!



Nästan alla de här bilderna skulle jag kunna visa upp utan att redigera dem överhuvudtaget, men varför inte förstärka lite när jag ändå har möjligheten! :) Jag kan dock ge er ett litet smakprov på vad som komma skall:



Don't we like it? Yes we do!! :)

Nu ska jag gå och äta frukost! Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0