Maja



Jag bara älskar den här bilden! Det är en glad-på-riktigt-bild och sådana är lite av mina favoriter trots att jag har väldigt få sådana. Det är sällan jag lyckas fånga människor när de bara är... alla (inklusive mig själv) brukar oftast sträcka upp sig lite extra eller fula till sig inför kameran. Min önskan: be more natural! Bilder som den här gör mig så otroligt glad eftersom de ofta speglar personligeheten väl och eftersom jag nästan bara fotar personer som betyder mycket för mig så är det alltid något positivt! Jag har ett fåtal (men dock) bilder på till exempel Lina när hon gråter (på önskemål från henne själv!) och de bilderna tycker jag också jättemycket om eftersom det verkligen ger mig en massa jag-och-Lina-stunder-minnen!

Kontentan av det hela: Mer naturliga "poser" åt folket! Sprid äkta glädje och var därigenom snyggast!



Förresten Maja, jag är skitglad för din skull och nu slutar vi med alla dumheter! Jag älskar dig i alla lägen och allt som gör dig glad gör också mig glad! (Utom att du inte bor i Sverige! :))

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jättefin bild, skulle passa i en reklamkampanj eller i ett magasin :P see ju later

2009-12-19 @ 09:41:43
URL: http://bekkka.blogg.se/
Postat av: Mojjo

DU ÄR SÖTAST!!!! Längtar ihjäl mej efter dej nu!!! KOM HEM!!

Miljoners kyssar! <3<3<3<3<3

2009-12-19 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0