Men lord, hur dum får man bli!?

Jag håller på att städa lite eftersom familjen (mammas) kommer imöra. Vi hade en massa äggkartonger i en hög som ingen av oss ännu har orkat slänga så nyss tig jag tag i det. Jag stoppade de flesta kartongerna i en vanlig kasse, jag knölade ihop dem så gott jag kunde (några fick ändå inte plats så dem tog jag bredvid) och traskade mot sopnedkastet i trapphuset. De lösa kartongerna går det juh självfallet mycket lätt att kasta ner, trots att hålet i regel är för litet men när jag skulle trycka (för det måste man alltid göra) in kassen så lyckas jag med det dummaste jag gjort på hela veckan: Jag klämde pekfingret mellan soppåsen och sopnedkastet! Jag är en klant och jag kunde liksom inte låta bli att fnittra lite åt mig själv! :)

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0