En genetisk soptipp!

Det var dagens beskrivning av mig idag (enligt min kära pojkvän)!

Jag har migrän i näsan (trots en 10 dagars penicillinkur), utslag över hela ryggen och lite på magen och illamående. What else?! Jag ska få skiktröntga mitt ansikte eftersom läkarna inte fattar vad som är fel på min näsa och proverna visar inget särskilt. Hoppas att jag får en tid så fort som möjligt så att jag kan få ett svar på åtminstone en av alla mina sopor på min genetiska soptipp.

By the way...jag älskar uttrycket genetisk soptipp!

Så förutom mitt besök på vårdcentralen idag så har jag klippt mig, skaffat en jobbreferens, haft en redovisning, varit på cellprovstagning, ätit mc donalds mat och älskat min pojkvän. Fullspäckad dag med andra ord! :) Det gäller att hålla igång för att hålla sig frisk (hahaha...vilket big time skämt!).

Ibuprofen och Paracetamol är ungefär som antidepressiva tabletter eftersom när smärta i näsan i alla fall halveras blir livet tusen gånger lättare att leva! :)

På torsdag blir det en andra arbetsintervju, för ett extrajobb som SFI-lärare. Hold your thumbs people för jag vill verkligen på chansen att prova på läraryrket på riktigt! Det verkade som att min CV hade gått hem så nu ska jag bara försöka ge ett bra intryck in persona. Lycka till Sandra! Nämen man tackar! :)

Nu ska jag titta på Top Model och vänta på att älskling kommer hem från jobbet!

Pöss å Hej!

/S


Kommentarer
Postat av: Qsin

Hoppas att inte jag har arvsanlag för samma skit =) Du kan va en genetisk soptipp!



Lycka till på nässkiktröntgen och hoppas migränen går över. Knarka inte ihjäl dig på ibuprofen...



Puss

2009-02-11 @ 08:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0