Dagen efter Bodycombat

Ja jädrar vilken mysig träningsvärk jag har idag då! Från skinkorna upp till axlarna (ett mycket stort område), värker vi minsta rörelse jag tar mig för, jag har tydligen muskler över revbenen och nämen titta, bröstmuskler minsann! :) Jag vågar juh dock påstå att jag hade blivit aningens nedslagen om jag inte hade haft någon träningsvärk alls...då hade jag juh inte gjort rätt en enda gång under ett slitigt pass på en timme. Det är stundtals ganska skönt att ha träningsvärk...men bara stundtals...

Idag har vi firat födelsedag på jobbet vilket har innefattat smörgåstårta (jag ÄLSKAR smörgåstårta), kladdkaka och ett glatt födelsedagsbarn. Varför kallas alla som fyller år för födelsedagsbarn...eller gör man inte det? Man kanske kallar vuxna för jubilarer, men låter inte det lite väl gammaldags och seriöst?! Skit samma...var bara något jag kom på idag...

SOF-Bobo skickade två bilder till mig idag...minnesbilder från SOF 2007:




Ja, det var juh den där jädra spiken som jag aldrig fick i men kul var det!

Nu ska jag gå och vårda min träningsvärk!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Qsin

Både träning och SOF känns så fruktansvårt nostalgiskt.. Miss ya honey!

2009-07-31 @ 08:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0