Jag får vara okynnesuppe i natt!

Idag på jobbet fick jag ett erbjudande om att jobba lite nattpass och är man i ett så stort pengabehov som jag tackar man inte nej till 10 timmar ob! :) Imöra ska jag gå bredvid en annan vikarie...ska bli spännande att tillbringa en hel natt (vaken!) med någon jag aldrig sett förut... Det ska nog gå bra tror jag! Som många vet så älskar jag att sitta uppe på nätterna och pilla med datorn, redigera bilder eller bara slöa framför tv:n och i natt måste jag vara vaken så länge som jag orkar (för att mäkta med natten imöra). Häromdagen kollade jag hur många filer jag har i min bildmapp på min externa hårddisk... någon som vill ge sig på en gissning? Nästan 10.000 bilder har jag där och fler har jag hemma hos mamma på datorn där!! Alla ni som oroar er för att jag, i lägen som giftemål osv. har bilderna ni alla vill glömma, kan lova att bland 10.000 bilder finns det resurser! Om ni behöver skäms-bilder som figurerar mig finns det en hel del sådana här också. :) 



Nästa bild jag tänker lägga ut är en skäms-bild på både mitt utseende och mitt beteende...(det är ingen fylle-bild). 


 


Om nu undrar vad som är fel så kan jag bara svara att jag inte fixar att leva utan mat! Jag kom hem från jobbet vid starx innan klockan åtta igår kväll...jag visste att jag var ganska hungrig men lyckades inte riktigt härleda min störtgråt till det (förrän efter att jag hade ätit). Jag ansåg att jag var kass som person, kass som flickvän...kass i största allmänhet...tills jag fick i mig två varma mackor (med ädelost). Jag skämtar alltså inte om mitt kassa jag-har-för-lågt-blodsocker-humör!! :) Varför min tröja är upphängd på mina öron är Eriks sätt att försöka underlätta situationen... han undrade vad snörena var bra för och när han insåg att jag inte grät när jag svarade vågade han sig till och med på båda öronen! Snabbt efter det blev jag lika ledsen igen men jag bad ändå Erik att ta en bild...så att jag skulle kunna bevisa hur sämst jag är när jag är hungrig! :) Enjoy!!




Idag var vi på utflykt (till Norrköping) med jobbet och i Norrköping finns affären New Yorker och i affären New Yorker hittade jag en väska för 50 kronor!




Man kan vända den ut och in också...två väskor i en!





JAG ÄLSKAR DEN!!!




I måndags var jag och Erik på grillfest med Eriks föräldrar, hans bror och brorsans fru i sommarstugan i Motala. När Johan (Eriks bror) och Sofia gifte sig fick tolv (en för varje månad) personer ett varsitt uppdrag att ordna för brudparet. Eriks föräldrar fick: ordna grillfest i juni (blev dock i juli). Alla tillbehör skulle ingå så alkohol, massa mat, gäster (mig och Erik) och kubb stod på agendan för kvällen. Lite bilder från en mycket trevlig afton:


Grillmästare Christer!








Det är inte helt fel att se solen gå ner över Vätterns strand! 
 


Det kan eventuellt bli så att jag bloggar en gång till i natt...men vi får se om jag hittar någon inspiration i min ensamhet (Erik jobbar natt i natt).

Natti!

Kommentarer
Postat av: Emi.

Hahaha, ååh vad jag saknar dig!

2009-07-23 @ 18:38:22
URL: http://eymiss.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fin fin väska! Jag var ju på New Yorker när vi var i Kalmar och köpte en jättefin t-skirt, där en kille pussas :)

2009-07-23 @ 21:26:50
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0