Varför?

Titeln på förra inlägget var för att jag skulle skriva xider som i sova-ider (X som i att kolapsa) men jag missade hela den grejen...och när jag tänker efter var det bara roligt när jag kom på det! :) Sån är jag...

Varför mittenstycket i förra inlägget är kursivt och fetstilat var inte meningen men det har en tendens att bli så när jag bloggar. Det var inte så när jag skrev det utan det hände när jag publicerade...skit samma, det går juh ändå att läsa min högst intressanta text! :)

Herrå!

Kommentarer
Postat av: rymdsate

Ursäkter, ursäkter. Alltid dessa ursäkter.

2009-07-12 @ 21:06:43
Postat av: Bekka

Du vet att man kan gå tillbaka och ändra inlägget efter att man har publicerat det? :P Hehe näe det var INTE drygt menat! Kram på dig!

2009-07-13 @ 08:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0