Har jag något att skriva?

Det kan bero på att Erik är på bio (Terminator) med sin kompis och att jag därmed är ensam hemma som gör att jag blir sugen på att blogga. Problemet är dock att jag inte har så mycket att skriva om... det har jag juh i och för sig inte annars heller.

Jag har jobbat ganska mycket på SFI de senaste veckorna och det verkar som att det kommer bli några pass till här i juni. Förutom att det är ett skitkul jobb så medför det också att jag i alla fall kommer få några hundralappar i lön i juli. Jag jobbar lite på boendet också men det kommer mest bli sista veckan i juni.

Kameran är inlämnad, cirka 2000 kronor kommer den att kosta mig, helt plötsligt har priset på kameran ökad med det dubbla! Kul!!! Jättekul!!! Jag vill att den ska bli hel, för just nu är min enda stora hobby trasig... min fritid (när inte Erik leker med mig) blir ganska fattig utan min favvohobby. 

Bekka, Elliot och Theodore roade mig dock en sväng i måndags då vi gick mot Stångån med förhoppningar om att bli bruna och fina till beach 2009. Min dag slutade med en rosa solbränna och om Bekka fick någon sol på sig alls när hon stod i skuggan under ett träd och roade bäbisarna vet jag inte. :) Promenaden dit och hem borde juh ha gett något resultat även om inte "sitta-och-sola-tiden" blev så lång. 

Snart är det sommarlov... lite opponering och fortsättning på c-uppatsen sen är jag good to go! 

Hävv it såo najs!

Pöss

  Ego-bild bigtime!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0