Min fina pojke...

...har idag blivit en stolt bilägare! En silvermetallic Golf från -03... Han verkar glad så därför är jag det med! :) Det blir skönt med lite mer frihet även om den kanske inte kommer att användas varje dag.

Jag har nog glömt att meddela att jag fick två poäng från VG på min hemtenta, tyvärr får jag inte glädjas över den alltför länge eftersom nästa hemtenta kommer på måndag. :( Varför kan man inte bara få läsa kurser och få betyg utan en riktig examination...det skulle jag tycka va toppen!

Imöra och på fredag ska jag jobba som SFI-lärare på Komvux...PANIK!!! Jag har ångest, tänk om det går skit, tänk om jag inte tycker att det är kul (det är juh faktiskt mitt framtida yrke). Bara det där med upprop av en drös konstiga och svåra namn gör att jag börjar svettas och bli torr i munnen. Eleverna som jag ska ha kan knappt någon svenska alls...dessutom!

Nu ska jag älska min Erik lite extra!

Hörs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh en bil vad najs :) Hoppas lektionerna som sfi-lärare gick bra!

2009-03-20 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0