Dags för en ny stickning (är inte klar med den senaste!)

Jag är inte riktigt nöjd med hur den första benvärmaren blev så därför har jag lite tappat lusten att göra den andra (någon gång ska jag såklart göra det). Istället tänkte jag köpa ett nytt garn idag och sticka pulsvärmarna (grejerna som sitter längst ned på armarna) nedan. Det är en massa mönster och besvärligheter men jag tror att det, i längeden, passar mig bättre eftersom jag hatar monotont arbete. :)


Jag pratade precis med Niklas och det verkar kunna bli lite rajtantajtan (kalas) idag med! Planerna är väl knappast storslagna, om det ens finns några större planer. :) Vi börjar i alla fall hemma hos Niklas...

(Bilden gör att texten hoppar runt på sidan, så ser det konstigt ut är det därför!)

Nu ska jag och älskling åka ut och införskaffa lite alkohol, mat och garn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0