Gårdagen var skitkul!

Ett stort tack till alla inblandade!

Idag har det verkligen bara varit en slappdag... jag sov till typ halv 12, åt rester sen igår plus Mc Donalds, spelade tv-spel, hyrde Australia och tittade på den... jag har pluggat lite grann men i övrigt har jag inte producerat särskilt mycket.

Filmen tyckte jag var jättebra även om den var lång och från och med nu har jag bestämt att Eriks och mina framtida barn ska ha sånna ögon som Nullah i Australia har!

Imöra blir det spela brass i Småland hela dagen, samling i kyrkan vid kvart i sju! :( Jag har ingen som helst lust att åka på en sugig miniturné på en söndag (framförallt inte när jag har en massa plugg och ett pussel att ta tag i). Jag anser att det, gott och väl, räcker med en brassresa per termin eller kanske till och med per år för blir det för mycket blir det inte lika "kul". Det är inte bara jag som inte har tid att åka runt och spela på helgerna... de flesta har juh förutom jobb och familj vilken också behöver bli tillägnad lite tid. Jag orkar inte ta upp det här med styrelsen heller, för då tycker alla bara att jag klagar och det är inte heller så kul. Jag får väl bita ihop antar jag!

Om den här resan (precis som den förra) kommer att kosta mig pengar kommer jag att säga ifrån! Jag har absolut inte råd att åka iväg på saker som jag inte ens har lust med... Jag hade till exempel varken råd eller lust att åka till Falun en hel helg men det var jag i princip tvungen att göra och nu ska jag betala 200 kronor. Jag tycker inte att vi ska åka på resor som vi inte har råd med...

Nu måste jag gå och nanna, jag ska juh gå upp vid strax innan sex imöra... MUMS!

Hoppas ni alla har haft en fin lördag och att er söndag blir lugn och skön!

Sov gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0