Hitta en anledning till att fira :)

Idag har jag haft en grupp-presentation på boken "Moll Flanders", vilket jag har varit mycket nervös för. Presentationen gick bra, jag stakade mig endast ett par gånger och får därför kalasa lite idag...eller? :) Nej men det blir inte något väldigt, mest sitta och prata skit med min kära granne. Jag är så himla stressad över allt och ingenting hela tiden så jag behöver nästan lite semester (alkohol) i hjärnan. Det blir dock lugnt (förhoppningsvis! :))

Jag har inte haft tid att pilla med bilder på ett bra tag heller... imöra blir det kanske julkortfotografering med Elliot och Theodore (hoppas jag lyckas bättre den här gången) så efter det har jag juh något kul att jobba med och kommer därför också att göra det.

Nu kom Madde...

Vi hörs

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0