Jobb och plugg och jobb och plugg!

Idag:

Klockan 10, diskutera hemtentan.

Klockan 12.15, jobba på SFI.

Klockan 18.40, träna. 

Det kanske inte låter som ett fullspäckat schema men jag kan också lägga till att all ledig tid innan/mellan/efter aktiviteterna bör ägnas åt hemtentan eller uppsatserna.

Imöra, liksom igår, ska jag jobba mellan 8.30 och 16.10 på SFI och jag ska även börja jobba varje eftermiddag fram till den 15e december.

Nu ska jag räkna ihop min inkomst under den här terminen så att jag inte har tjänat över csns maxbelopp. Jag betvivlar att jag har gjort det eftersom mina senaste jobba har varit inom vården och skolan! :)

Dags att ta tag i allt jag behöver göra innan klockan 10!

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0