Klockan är nu 06.20

Jag har redan varit vaken i cirka 25 minuter, trots att det faktiskt är söndag. Idag ska jag spendera tio timmar av dagen på mitt jobb i Lambohov (är ledig mellan 12.00 och 16.00) och jag är bara så taggad (not)! Det gick förvånansvärt bra att gå upp imorse i alla fall trots att jag drömde att jag var med i ett jättespännande tv-spel och att jag var en grymt häftig karaktär. Jag har kommit på att de gånger som jag faktiskt försover mig (det händer verkligen inte ofta) så har jag drömt riktigt invecklade och spännande saker, så jag är mycket nöjd med min gå-upp-prestation idag! 

Nu måste jag äta färdigt min frukost för det börjar bli lite stressigt just nu. 

Ha en bra och slapp söndag!

/S   

Kommentarer
Postat av: Emi.

Klockan är nu 15.32 och jag har just gått upp :P <3

2009-11-22 @ 15:33:45
URL: http://eymiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0