Konst eller konstig?

Eller kanske båda? :)



Åka bil när det är mörkt med en hyfsad kamera med slutartid 3 sekunder och vips så har du en konstverk. Om du trycker på ta-kort-knappen alltså! :) Jag gillar verkligen den här bilden...det känns någonting när jag tittar på den men jag har inte haft tid att analysera vad jag känner! :) Jag ska nog ta tag i det i kväll efter eventuellt ett glas vin eller två...

Nu ska jag snart åka till mitt jobb och idag är jag så pass pigg att jag ser fram emot det! Igår fick jag beröm av två av mina elever som tyckte att jag är en jättebra lärare och att de helt plötsligt, sen jag blev deras lärare förstår allt! Jag är som ni säkert förstår mycket glad över dessa ord! Från och med nästa vecka ska jag planera min lektioner själv också, eller jag kommer juh få hjälp av min chef och så kommer jag att arbeta tillsammans med läraren för den andra eftermiddagsgruppen. Våra grupper ska vara på samma nivå så vi ska försöka att göra ungefär samma saker under lektionerna.

Idag är det fredag, imöra är det helg (fast jag ska jobba!)! Hurra för alla oss som har överlevt den här veckan också! :)

Hörs sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0