Svar på Bekkas förra kommentar:

Nästa vecka ska inget oväntat inträffa, du måste följa med mig och träna! Det är tråkigt att träna ensam!! :)



Igår följde min kära sambo med mig och tränade, han fick provträna Bodypump gratis och jag tror att även om han inte tyckte att det var så kul (mest för att det var lite svårt) så gillar han träningsvärken han har idag. Min träningsvärk i låren är av karaktären: jag-undviker-i-det-längsta-att-gå-på-toa-eller-plocka-upp-något-från-golvet! Visst, visst, det är skönt att ha träningsvärk för då vet man att man är på väg att bli snygg men shit-i-möösen (som man säger i Torsby) vad ont det gör att ha träningsvärk i så stora muskler som låren! :) 

Om cirkus en timme placerar jag min arma rumpa på bussen till Värnamo (inga byten på vägen dit!). I helgen är det nämligen Svenska Brassbands Festivalen (SM i brass) och jag ska spela med Torsby Brass i tredje divisionen. Efter förra helgen vet jag att vi behöver alla lycka till vi kan få så snälla håll tummarna! Heja Torsby Brass och heja horn-sektionen!! Jag tänker inte kalla oss horney-sektionen (horney-kompisar) om inte Maja är med så därför är vi bara horn-sektionen i Torsby Brass! Vi är heller inte snyggaste horn-sektionen längre...(Maja, kom hem!)

I onsdags kom Camilla (hon hade låst sig ute!), Albert, David och Henrik över en sväng. Stinas kyckling, ris och hemmagjord sås bjöds det på och kaka och kaffe till efterrätt. Det var ett mycket trevligt sätt att spendera en mitt-i-veckan-kväll på.

Jag var nyss inne och läste Emelies blogg http://eymiss.blogg.se/2009/november/vi-atta-3.html och jag blev bara så glad över inlägget om oss...



Nu måste jag plocka ihop min ting och prylar så att jag inte glömmer något... det skulle juh bara vara för dumt!  

Vi hörs efter helgen!


Kommentarer
Postat av: Bekka

Så himla schysst att få vara en bloggrubrik! Har jag aldrig fått vara i hela mitt liv! Krya på dig med träningsvärken, nästa vecka blir det ännu hårdare ;) Kram

2009-11-06 @ 22:19:37
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0