Tillbaka i stan

Nu är jag tillbaka i stan, eller jag kom hem vid typ halv 1 i natt. Det var en mycket trevlig roadtrip med Madde men det var skönt att komma fram också.

Under helgen har jag i princip bara spelat med Torsby Brass. Jag och mamma var ner till mormor och morfars grav en sväng för att snygga till gravarna lite och jag var till pappa och fikade/pratade fotografering en sväng, annars har jag mest spelat. Det var jättemysigt att träffa Astrid och Sara... Spelningen gick helt okej även om vissa medmusikanter höll på att driva mig till vansinne! :)

Idag fyller min kära sambo år så nu ska jag leka lite med honom. Han har fått frukost på sängen och lite skor men dagen är inte slut än så nu ska jag försöka göra den fortsatt bra!

Hörs sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0