Go natt!

Time to go to bed, alone again...

Du är för långt borta när du inte är här...

Det är ensamt när du inte är här,

Oavsett hur ensam jag är.


Please, make time fly...

Jag är rädd för att vara utan dig...

Ibland är jag mörkrädd innan jag somnar,

Men du värmer mina drömmar...


Usch älskling, jag tycker inte om när du jobbar natt! Vårt kärleksnäste kräver två nattgäster även om en har en kroppsyta som skulle kunna tas för två. :) Skynda dig hem och väck mig med en massa pussar! Jag drömmer om dig så länge då så ses vi snart... juh tidigare jag somnar dessto kortare tid tar det innan jag får kramas med dig igen! 


Ja, jag vet, det är äckligt men jag älskar honom! :)


Sov gott allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0