Imöra kommer svärföräldrarna på middag

Vilket innebär att jag verkligen inte våldsstädar i onödan! :) Här hemma har det varit ganska dammigt ett ganska bra tag, det känns så omotiverande att städa när jag vet att dammet är tillbaka om någon dag bara. Nu när svärföräldrarna kommer ner för att titta hur vi har det tänkte jag spela duktig svärdotter (kan man säga så eller vad heter det?) och ha det fint och städat tills de kommer! Vilken bluff... :)!

Idag, innan Erik åkte till jobbet, satte vi upp en svart vägghylla (Lack Ikea) över tv:n och satte upp en hylla i en garderob (det finns inga hyllor i garderoberna!). Vårt hem börjar bli riktigt hemtrevligt och det är nästan ingenting som jag tycker att vi saknar, dock finns det juh en massa saker som jag kanske skulle vilja byta ut (dock inte så många) eller flytta på. Den som vill komma och hälsa på får skynda sig medan vi har det städat och fint!

Precis nu såg jag att Winnerbäcks nya album finns på Spotify...ÄNTLIGEN!

Igår gick jag, Bekka, tvillingarna, Camilla, Stina och Albert lite på stan i det fina men ack så blåsiga vädret. Som vanligt blir jag på så sjukt bra humör när Stina är med! Hon höll mig i handen och så gömde jag våra händer i min jackficka och lekte att hon var en hemlighet. Stina försökte juh dock visa sin hand för alla vi mötte så att jag fick "skälla" lite på henne för att hon avslöjade sig själv (hemligeheten). Förutom att Stina verkade ha roligt så hade faktiskt jag det också. :) Jag och Bekka försökte, efter att Camilla och kompani hade gått, vara lite duktiga och gick därför till Claes Ohlsson för att köpa skruv till Smedjegatans nya hylla. Jag anser att vi lyckades bra, dock valde vi att använda skruv som vi redan hade hemma men nu har vi juh åtmisntone skruv till när det behövs. Jag köpte också ett sjukt snyggt hänglås (grönt med mönster på) till gymmet och ikväll när Bekka och jag ska träna Abs (typ Core) ska jag stolt använda det för första gången! Det kommer att förgylla hela mitt träningspass! :) (Jag har aldrig påstått att jag är lättroad!!)

Det tar ganska lång tid för mig att redigera bilder nu (eftersom jag har fått ett Photoshop). Mönstret som jag dock kan se när jag redigerar är fortfarande svart/vitt, me likeelike it! De svart/vita bilderna får gärna ha någon färgglad detalj dock... som ni kommer att se (om inte i det här inlägget så kommer det visa sig allteftersom i kommande inlägg)...


Jag i Hällsjön.


Eriks far och bror.




Vilken av bilderna på Matilda tycker du är bäst? Jag kan inte bestämma mig...


Matilda 1.


Matilda 2.


Matilda 3.


Ska försöka städa lite till innan jag ska iväg och träna!
Höres...


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gillar verkligen kortet på dig i hällsjön, lite "where the wild roses grow" över det :) Sen är tycker jag Matilda 2 är bäst! KRAM

2009-10-09 @ 08:04:22
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0