Inställd

Efter att jag legat på avdelning 27 från klockan 10 till ungefär klockan två kommer läkaren in och säger att alla hennes operationer idag har blivit inställda! Detta innebar att bland annat jag och min "rumskompis" så snällt fick bli frisläppta från våra droppställningar, åka hem och hoppas på att eventuellt få en ny tid vecka 44. 

Jag har varit jättebesviken hela dagen och allt plugg som jag har varit tvungen att göra tills imöra har blivit lite ihopklämt till nu på kvällen och lite till morgonen. Jag skiter i min föreläsning imöra och siktar på att bli klar med allt till litteraturseminariet (det som skulle ställa till med så mycket skit). Jag känner mig lite bitter och omotiverad, jag hatar när det inte blir som jag tänkt mig men så är det ibland...

Nu måste jag gå och sova så att jag orkar ordbajsa mig igenom ett seminarium! :) 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Åh vad drygt! Är ju en sån sak som man bara vill få överstökad! Hoppas det går bra med allt i skolan i alla fall..o så får det bli nya tag v. 44! Kram!!

2009-10-08 @ 07:58:19
URL: http://hideandseeklove.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0