Jag tror eventuellt att jag har lyckats...

...med min cheesecake! Jag har inte smakat på den men den ser fin ut (det brukar ALDRIG min bakverk göra) och konsistensen känns (nej, jag petar inte på den) som jag tror att den ska vara. Om den förutom detta också skulle smaka gott så kommer jag bli glatt överraskad!

Jag vill härmed hälsa alla hjärtligt välkommen hem till mitt och Eriks hem för det är så himla städat! Självklart får du/ni komma och hälsa på av andra anledningar än att vi faktiskt har det städat men jag vill ändå understryka att det är så himla rent här! In your face ni som har det stökigare än oss (alltså ni som nästan alltid har det kliniskt rent!)

Nya chips-smaken sourcream & Bearnaise chips är jäkligt konstiga men ändå lite goda... jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om dem. Erik tyckte att de smakade pommes med bernaisesås och smakmässigt stämmer juh det men den här beskrivningen är ändå inte riktigt mitt i prick. Om det är någon annan som har smakat/smakar på just den här smaken får ni gärna skriva vad ni tyckte om dem. Jag tycker inte om att inte kunna avgöra om jag gillar något eller inte! :)

Erik har precis kommit hem nu. Han ska få lite tid på sig att göra sig i ordning men sen är det slut på det trevliga då han  ska få den stora äran att göra klart det som inte har blivit gjort än.


Några bilder som gör mig på bra humör:


Mina gröna glajjer i underbart väder!




Vad gör flickan i bakgrunden?! (dansgolvet på Platens)




Stina ballerina.




Fixa som kyler ner magen!


Hoppas att du också blir glad av bilderna!


Kommentarer
Postat av: Emi.

JAG SKA KOMMA! Så fort jag fått mitt schema från jobbet så är jag din! :D <3<3

2009-10-09 @ 19:53:41
URL: http://eymiss.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hello! Nice pic på Stina! Supernice! Hoppas allt gick bra idag, vad ambitiös du är :)

2009-10-09 @ 19:59:43
URL: http://bekkka.blogg.se/
Postat av: Veiron Flux

HAHAHAH



Jag skrattade högt åt både Platensbilden och hunden. Hahah. Jättefina bilder på din blogg, för övrigt. Fröjd att se.



Glasblåsaren spar kaninskratten till regnigare dagar.

2009-10-15 @ 14:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0