Johanna 26 år!

Grattis, grattis Johääna! Snart kommer jag och Madde och firar dig med både ett glatt humör och en cider eller kanske två (tre, fyra)...

Jag har fått en ny operationstid (23/10) bara så att alla vet! Jag är glad, tills den blir inställd (haha, ironi)! Jag hoppas på tredje gången gillt...

Svärföräldrarnas besök blev topp och min cheesecake underbar! Kul, kul... skönt att trivas med sin fina sambos föräldrar...

Erik och jag tog en långpromenad/photosession vid Stångån idag! Jag älskar hösten med alla dess färger...

Nu ska jag skriva en limerick till födelsedagsbarnet (istället för den utlovade sonnetten). Önska mig lycka till!

Ha en trevlig lördagskväll allihopa!

Höres...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0