Maja och Lina!

Jag var bara tvungen att ringa en snabbis till Maja förut och berätta om Stockholms brass...Lina var också med lite i samtalet men dock i bakgrunden! Jag saknar dom massor och så är det bara...

Lycka till på er tokhemska tenta imöra och kom ihåg att ni alltid kommer kunna mer än både mig och Maria om vävnader!

Nu börjar jag bli ganska nervös över min operation också, det är cirka fifty, fifty nervositet för att operationen inte ska bli och själva operationen... Jag är lite orolig för att jag inte kommer att få prata lika mycket som jag vill i en vecka framöver och jag börjar bli nervös för att jag inte kommer att få spela om en vecka! Allt kommer att lösa sig...

Erik är ute och festar med Martin så jag har inte ens honom att vara nervös på... det hade varit skönt om han hade varit hemma, men skit samma...

Nu ska jag äta min "sista måltid" innan operationen...får inte äta något efter klockan 00.00 (Gud hjälpe den som är i närheten!!)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0