Motsägelsefullt inlägg kommer här:

Igår kväll klagade jag på att det är så höga förväntningar på lördagar (vilket jag fortfarande tycker) men jag måste ändå erkänna att jag har vissa snarare förhoppningar än förväntningar på söndagar. Enligt mig ska söndagar vara lugna dagar med mycket mys (framförallt kvällen) med sig själv eller med någon annan, kanske lite promenad, kanske lite städ, om det behövs (det gör det alltid!). Att städa kanske inte räknas som något lugnt och mysigt för andra men för mig kan det änså passa in ganska bra i det här söndags-lufsa-runt-hemma-och-vara-ful-temat och även att kvällen kan bli så mycket mysigare om hemmet är städat.

Vad är era förväntningar/förhoppningar på söndagar?


Idag var jag tvungen att gå upp strax efter nio (på en söndag!!) för att plugga lite. Jag kan dock inte klaga eftersom jag endast har mig själv att skylla...jag kunde ha gjort det här någon gång under veckan. Däremot är det ganska mysigt att gå upp halvtidigt, upptäcka att det är underbart väder, koka en bautastor kopp te och sen sätta igång (och bli av med) plugget. Erik pratade om att äta brunch på pitcher's idag (det var när han var aspackad i natt) men jag är tveksam till om det blir något plus att det känns roligare att göra något sånt när ingen är bakis. Jag tänkte i alla fall gå ut och promenera (fota :)) en sväng sen och det skulle vara jättekul om någon har lust att vara mitt sällskap (misstänker att Erik inte vill gå ut och gå bakis)! Lite senare idag ska jag förhoppningsvis plocka lite (i alla fall lägga in den nyrena tvätten i garderoben) och även redigera lite av texten som jag har gjort i läxa (tolka dikter).


Nu vill jag göra något roligt...men vad?!

Yees, yees men vi höres lite senare!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Du har blivit utmanad på min blogg..

Hoppas allt är bra!! Kram!

2009-10-18 @ 12:07:39
URL: http://hideandseeklove.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0