Veckans mest galna:

Martin från brasset i Linköping ringde till mig för typ en timme sedan. Han frågade lite om när min operation är och självklart lite allmänna "hur mår du?" frågor som man normalt sett involverar i ett samtal med hälsningsfraser. Efter detta, helt utan förvarning, så frågar han om jag vill/kan vara med och spela andrahorn i  Stockholms brassband under SM i brass!! För er som inte är så insatta i brassvärlden så tycker jag att det är ganska väsentligt att veta att Stockholms brass är näst bäst i Sverige...

Mitt svar på frågan var typ: "Är det dagens största skämt eller?!" 

Jag skulle juh absolut kunna tänka mig att vara med men jag vet också att om jag skulle det så kommer ändå låtarna vara så svåra att jag endast kommer kunna bidra med några enstaka toner. Vi bestämde tillslut att Martin skulle höra av sig om Stockholm och han trodde att jag skulle tillföra mer än vad jag skulle förstöra och om de inte hittade någon som var bättre (kan väl inte vara alltför svårt!). Jag blev i alla fall mycket glad över förfrågan...

Nu ska jag gå och träna, alldeles själv...Abs (typ core) och sen gymma...

Höres! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0