Hoppas på bättre väder!

Jag hade hoppats på strålande solsken och vårvärme idag då jag planerar att sparka ut Matilda i sin bästa modellanda och med mig springandes efter med Turbo! Det ser juh trots allt inte helt hopplöst ut (vädret alltså) så jag hoppas på att det grå så småningom byts ut mot det blå!

Igår gick jag och Matilda på stan och snacka om att kvinnan shoppade! Hon köpte en massa skitsnygga kläder, som inte skulle passa på mig överhuvudtaget men som snabbt stärker hennes färgglada stil. Har man rosa hår så har man... Hennes nya outfitar är det sommverkligen står på "fototapeten" :). 

Mamma fyller år idag också! Grattis mamma! Av mig fick hon en helt ny träningsoutfit plus en ögonskugga och det verkade som hon blev glad för allt. Alla önskar henne en bra dag i alla fall! :)

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på... Matilda kommer nog inte gå upp än på några timmar (tonåring!) så jag får väl underhålla mig själv. Disken gjorde jag igår så den är det inget med, plugga skulle jag juh kunna göra men det känns väl så segt just nu och om jag skulle städa skulle jag väcka Erik (som har jobbat natt) och syrran. Jag får nog helt enkelt sitta och spela värdelösa spel på Internet eller något i den stilen! 

Ha en jättebra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0