Idag är det ledsam påsk!

Inte just för mig kanske men för stackars Jesus som korsfästes och dog...

Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att det är ganska så mycket skit att bli upphängd på ett kors med spikar igenom händer och fötter. Att döden ska komma snabbt är nog den högsta önskan av alla tror jag!


Hade inget att skriva men var ändå sugen på att skriva något så varför inte upplysa alla ovetande om vad som är speciellt med långfredagen. :)

Jag vaknade på ett ett superhumör, dels eftersom att det var Eriks röst (via telefon) som väckte mig och för att det är soligt ute! Jag ÄLSKAR vårsol, really, I do!

Det ska bli jättemysigt att åka hem idag...det var ett tag sedan jag var hemma så det känns verkligen som att det är dags nu. Jag ser jättemycket fram emot turen till Trysil och en massa fotande av diverse famljemedlemmar. Jag hoppas verkligen att Matilda (syrran) följer med mig hem till stan på måndag också, det skulle vara skitroligt! Då kommer min kamera stå i fokus halva nästa vecka också! :)

Nu ska jag försöka att städa färdigt... jag började i förrgår men har liksom inte riktigt blivit klar än! :)

Ha en bra sorgens dag!

 

/S  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0