Lördag

Igår satt jag och Madde och pratade skit, såg på Talang och lyssnade på musik. Vilka sjukt duktiga och otippade talanger det finns där ute... Det var framförallt tre av deltagarna som verkligen sjöng så att det gjorde ont i huden på mig (på grund av ståpälsen): Hon som sjöng "Countrygirl", den 14-årig brotterskan och han 38-åringen mot slutet.

Idag blir det övning med Östgöta brass och eventuellt någon mindre ansträngande tillställning på kvällen (har dock inget spikat). Jag hoppas att jag och älskling kommer att äta Qsins laxgratäng (gjord av mig och Erik) och att alla får en toppenbra dag!

Förresten, vi har blivit lovade en hund från kenneln vi var till för någon vecka sedan! Jippie, hurra och tjo!

Nu måste jag verkligen packa ihop mitt sista... aningens bråttom kan man säga...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Qsin

Va fasen är Qsins laxgratäng?? Den vill jag också testa!! =)



Va kul att bli med hund. Men du vet - det är mycket jobb! När ni tröttnar kan jag gå med på att ta henne ;-)

2010-04-10 @ 15:39:25
URL: http://ninnifrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0