Hemma och jetlagad!

Jag har haft en toppresa fullspäckad med upplevelser...nu är jag dock skittrött och orkar darfor endast lägga ut några av favoritbilderna från resan (mer kommer också imöra):







Erik och jag håller på att sätta ihop ett visningsalbum från resan (ingen vill se över 2000 bilder!) plus att jag har projekt snygga till bilder och make space för Sara projekt under helgen.

Det är superskönt att vara hemma även om resan var kanon!

Nu ska jag gå och sova...ögonen går igen hela tiden! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår! Supertrevligt! Men shit vad jag mådde illa sen, tänkte lite på det idag och tror kanske att det var Marlboro röds fel? Kram!

2010-02-28 @ 17:02:30
Postat av: Lina den bästa som aldrig ringde tillbaka i helgen... förlåt:(

Men jag vill se 2000 bilder.... plus 2000 till!!!!!!

Jag vill ha diiiiig!!! Och sara och erik å hela er lilla familj ihop!! Grymt avundissjuk!!!!

2010-03-09 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0